Wednesday, March 30, 2011

Crazy Amigo Challange: Favoriete stempel

De laatste tijd kom ik er niet aan toe om lekker te spelen. Dus nu ik even een momentje kon pakken, heb ik het er van genomen. De challenge van Crazy Amigo's kwam goed van pas, kies je favoriete stempel. Al was dat best een opgave, heb ik toch voor Heart Throb van Stampotique gekozen. Hij was mijn eerste ;-) So I made him King for a day.

Voor deze tag heb ik Distress Ink Pad Dusty Concord gebruikt en stempels van Stampotique en Tim Holtz (mijn andere grote liefde hihihi).

2 comments:

  1. What a cool tag!! Love the stamping and his cool red crown!!

    ReplyDelete
  2. Leuke combi, vind de stempels van stampotique ook erg leuk, maar ben niet zo van het inkleuren, maar hoe jij het oplost kan het ook!
    \Verder mijn grote liefde Tim Holtz...doe je mij altijd een plezier mee :)

    ReplyDelete

I love to read your comments. Thank you for taking the time to leave me a message. Much Love <3