Wednesday, March 2, 2011

Spelen

Heerlijk een dagje spelen met mijn nieuwe speeltjes :-D




Gisteren mijn bestelling binnen gehad met de Ranger Color Washes. Eigenlijk wilde ik liever de Dylusions Spray Inks, die kleuren zijn gewoon jammie. Maar ik had geen zin in hoge verzendkosten, omdat ze uit de UK moeten komen namelijk. Heb in ieder geval nog geen winkel in NL gevonden die ze ook verkoopt helaas. 
Ik ben ook begonnen met een Altered Book. Aangezien de eerste laag van bijna al mijn pagina's bestaat uit boekpagina's, dacht ik dat een Altered Book misschien wel makkelijk zou zijn ;-)
Bij mijn bestelling zaten ook de foamstempels van Claudine Hellmuth, leuk, leuk, leuk... daar word ik echt blij van :-D


No comments:

Post a Comment

I love to read your comments. Thank you for taking the time to leave me a message. Much Love <3